Logo Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Powróć do: O nas

Polityka Jakości

MISJA
 

„Dzień Dobry, Lutycka… w czym mogę pomóc”

WIZJA

przez JAKOŚĆ … do wysokiego poziomu usług

przez ZROZUMIENIE … do empatycznej opieki nad pacjentem

przez DOSKONALENIE SIĘ … do profesjonalizmu

przez RACJONALNE DECYZJE … do efektywności

przez ROZWÓJ … do nowoczesności

przez KAŻDY DZIEŃ do PRZYSZŁOŚCI Szpitala

 

POLITYKA JAKOŚCI 
 

Szpital Wojewódzki w Poznaniu leczy mieszkańców Poznania i Wielkopolski od 50 lat. W tym czasie stał się następcą prawnym kilku mniejszych jednostek służby zdrowia, takich jak: Szpital Grunwaldzki w Poznaniu, Wielkopolskie Centrum Ortopedii i Chirurgii Urazowej im. Ireneusza Wierzejewskiego, Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Poznaniu, Ośrodek Rehabilitacyjny dla Dzieci w Poznaniu - Kiekrzu oraz Szpital Rehabilitacyjno - Kardiologicznego w Kowanówku. 

Podstawowym celem działalności Szpitala w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych jest przeprowadzanie jak najwyższej jakości wysokospecjalistycznych usług medycznych tak, aby chorzy korzystający z naszych usług czuli się bezpiecznie i byli zadowoleni ze stosowanych wysokich standardów leczenia, jak i opieki. Wysoka jakość usług medycznych jest dla nas ważnym aspektem, dlatego wdrażanie nowych technologii oraz ciągłe podnoszenie standardów medycznych pomaga nam dbać o bezpieczeństwo 
i prawa naszych pacjentów. 

Dobro pacjenta, spełnienie Jego oczekiwań było, jest i zawsze będzie celem naszych dążeń.

Aby osiągnąć poniższe cele, Dyrekcja Szpitala oraz cały personel wszystkich szczebli organizacyjnych włączył się do wdrożenia i utrzymywania certyfikowanego Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz przygotowania Szpitala do uzyskania akredytacji dla lecznictwa zamkniętego. 

Cele naszej polityki realizujemy poprzez:

  •      otoczenie pacjentów fachową i troskliwą opieką oraz stworzenie warunków sprzyjających powracaniu do zdrowia,
  •      zapewnienie odpowiednich zasobów, niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu leczenia,
  •      ciągłą pracę nad budowaniem kultury bezpieczeństwa pacjenta oraz poszanowaniem jego praw,
  •      monitorowanie poziomu satysfakcji pacjentów oraz rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań naszych pacjentów,
  •      zapewnienie sprawnej, wysokiej klasy aparatury medycznej oraz wdrażanie nowych technologii,
  •      podnoszenie poziomu świadczonych usług poprzez ciągłe usprawnianie Systemu Zarządzania Jakością.

 

Mając na uwadze ciągłą poprawę świadczonych usług Dyrekcja Szpitala, Kierujący Oddziałami oraz administracja deklarują zaangażowanie całego personelu w realizację celów poprzez podjęcie wszelkich działań, zgodnych z oczekiwaniami pacjenta, współczesną wiedzą i sztuką lekarską, a także wymaganiami prawnymi i wynikającymi z zawartych umów. 

Pliki do pobrania:

Polityka Jakości
Format: pdf, 438.77 kB